« | »

Saddam Hussein Had Al-Jazeera TV On Payroll

From Sotaliraq, via Memri:

Saddam Regime Provided Funding To Al-Jazeera TV

A recently surfaced letter dated September 24, 2002 refers to a decision by the Iraqi Council of Ministers under Saddam authorizing the Ministry of Culture and Information to make a monthly payment of €50,000 to Al-Jazeera TV.

How much was he giving CNN?

By the way, €50,000 is only $67,700 at the current rate of exchange.

So Al-Jazeera sold itself pretty cheap.

This article was posted by Steve Gilbert on Monday, May 14th, 2007. Comments are currently closed.

7 Responses to “Saddam Hussein Had Al-Jazeera TV On Payroll”

Sorry, comments for this entry are closed at this time.




« Front Page | To Top
« | »